Skip to content

טיפים לניהול פיצריה

מאי 21, 2011

בעולם ההזמנות המתבצעות דרך הטלפון בדגש לפיצריות
1. חשוב לתת יחס אישי לכל לקוח שמתקשר אך גם לסיים את השיחה מהר
ככל שאפשר לפנות את הקו ללקוח הבא,
לכן דרושה מערכת המזהה את הלקוח בצורה אוטומטית מה שמאפשר פניה אישית
אליו , ובנוסף אפשרות לראות את ההזמנה הקבועה של הלקוח ולהפעיל אותה ללא
הצורך בביצוע הזמנה חדשה (חיסכון בזמן).
2. מעקב אוטומטי אחר ההזמנה מרגע שהלקוח סיים את השיחה ועד קבלתה,
על מנת למנוע עיקובים וחוסר נעימות.
3. שילוב הדפסה של ההזמנה ללקוח בצורה קריאה עם לוגו של הפיצריה ומבצעים
עתידיים כגון 5% הנחה בהצגת ההזמנה ובכך לגרום ללקוח לחזור שוב ולהזמין
וכן שמירת ההזמנה עלידי הלקוח ( בדרך כלל על המקרר ) עם לוגו הדבר שיחבר את
הרצון לפיצה עם הפיצרייה שלכם
בהצלחה
ניהול פיצרייה

No comments yet

כתיבת תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: